שעות פתיחה

א-ה - 08:00-20:00

התקשר אלינו

השתלות שיניים ביום אחד

אבחון ,צילום CT ותכנון ממוחשב להשתלה מדוייקת ללא עלות.

השתלות שיניים בהרדמה מלאה

מרביתנו לא אוהבים לבקר את רופא השיניים ובמקרה של בעיה רפואית כלשהי, הקשורה אל השן או אל החניכיים, דוחים את הפנייה אליו כמה שניתן. פעמים רבות הסיבה לכך היא הכאב הנלווה אל הטיפול (שממנו רוצים להימנע), לעיתים חדר הטיפולים עצמו שאיננו מזמין כל כך, ולפעמים גם חרדה. השתלות שיניים בהרדמה מלאה הן שיטת טיפול מצוינת, המיועדת לכל החוששים מהטיפול עצמו, אלה, הנוטים להזניח את השיניים שלהם ובעיקר – פוחדים מהכאב.

כמה מילים על השתלות שיניים

במקרים בהם חסרה שן אחת או חסרות כמה שיניים, מוצע הליך של השתלת שיניים. מדובר בהליך כירורגי לכל דבר, הכולל שימוש בשתלים דנטליים מיוחדים, העשויים מחומרים שונים. במקום לבחור בתותבות, מוצעת כיום אפשרות אחרת, ההופכת את הלעיסה לקלה יותר וגם איננה מצריכה "תחזוקה" מורכבת מדי. קל לנקות את השיניים החדשות והשתלים שהושתלו מחזיקים מעמד זמן רב יותר.

באילו מקרים מוצע הליך זה?

השתלות שיניים בהרדמה מלאה מיועדות לכל אלה, הפוחדים מהכאב הנלווה לטיפול וגם לא רוצים להרגיש אותו. ההרדמה המלאה מספקת מענה מצוין גם במקרים בהם מדובר באנשים חרדתיים במיוחד וגם במקרים בהם המטופל סובל מבעיות מוטוריות כלשהן, שאינן מאפשרות לו להיות יציב וללא תנועה במהלך ההליך עצמו. השתלות שיניים, שאותן מבצעים תחת הרדמה מלאה, הן פתרון טיפולי המוצע בעיקר בשנים האחרונות ובשל הצורך הרב בכך, העולה על ידי מטופלים רבים. במקום להסתפק בהרדמה מקומית (שגם מנטרלת את הכאב), מוצעת למטופל הרדמה מלאה כדי שלא יחוש דבר ויישן לאורך כל הטיפול.

האם זה מתאים לכל אחד?

הרדמה מלאה איננה עניין של מה בכך, ולכן כשבוחנים האם השתלות שיניים בהרדמה מלאה אכן הפתרון המתאים, חשוב להיוועץ עם רופא השיניים כמובן וגם עם המרדים. הטיפול עצמו, לרבות ההרדמה, חייב להיעשות על ידי אנשי מקצוע, המיומנים בכך, ובתנאים המתאימים. על המרדים להיות בעל הכשרה רלוונטית ותעודה הניתנת לו מטעם משרד הבריאות. אסור לבצע את ההליך במקום לא מוכר ועל אחת כמה וכמה שהצוות הסובב את המטופל אינו מקצועי או מנוסה מספיק.

לסיכום

פנייה לרופא שיניים, המתמחה בביצוע השתלות שיניים בהרדמה מלאה, היא הדרך הנכונה להתמודד עם הצורך בהשתלה. במידה ולא מכירים רופא כזה, כדאי לפנות לחברים או לבני משפחה ולבקש מהם המלצות על רופא מקצועי, שיוכל לסייע בעניין. מומלץ שלא להתפשר על הניסיון ועל המקצועיות, וגם אם הדבר כרוך בהוצאה כספית גבוהה יותר.

השאירו לנו הודעה

ביקור במרפאה שלנו